2015. június 30.

Jó eredmény

Múlt héten 5 órai fül-orr-gégész kontroll után se sikerült dűlőre jutni. Hiába volt ebéd előtt időpontom, késő délutánra értem be a vizsgálóba. Kórházban készült CT kép lelet érdekes módon nem töltődött be az ambulancia számítógépén. Kissé mérges is voltam és el is fáradtam a várakozásban.

Így egy hét múlva a mai napon ismét meg kellett jelennem a fül-orr-gégész osztályon. Megint 15-en előttem, de inkább nem részletezem mit gondoltam. Nemsokára én is bekerültem, Főorvos Úr nagyon segítőkész volt és kedves, s persze nem utolsósorban örült, hogy végre betöltődött a CT kép.Vannak arcüregi problémák, de nem olyan katasztrofálisak, a műtét nem sokat javítana rajta jelenleg, felesleges lenne ezen túlesni. "Ha probléma támad, áll rendelkezésre, jó egészséget" -  így búcsúzott a Főorvos Úr.

Ebből kifolyólag NEM kell Fess-műtét. Örültem, mint díjnyertes kép a kiállításon. :)

1 megjegyzés :