2017. május 12.

Motiváció fekete borítóba bújtatva...

Hát ez a pillanat is eljött, kemény borítóba köttetett két év munkája, a Diplomamunka. Mikor kezemben fogtam és leadtam a másik két példányt, könnyek szöktek a szemembe.

Nemcsak azért, mert hú már a második diploma nemsokára megvan, hanem azért is, mert tudom mennyi fáradtságos munka, kísérlet, küzdés, állapotromlás és javulás, akarat van mögötte.

És hiába vagyok most a völgyben örömöm nem csorbítja ez sem, ahogy az sem, amit kaptam másoktól: "minek csináltam még egyet, mikor már van egy, s miért nem mentem el inkább dolgozni".
Szerintem elég nagy dolog ez amúgy is, hát még CF-esként!

Megvolt a lehetőség, maradt még államilag támogatott félévem. Jól teljesítettem az előző 3 évben alapszakon is, és nem utolsó szempont az sem, hogy találtam olyat, ami érdekel, s szívesen tanulnék, ez pedig szerintem nagyon fontos. Így hát miért ne vágtam volna bele? Másik momentum, hogy mivel jól tanultam, kaptam ösztöndíjat is minden félévben.
Egyáltalán nem bántam meg, hogy belevágtam anno. Sokat adott az egyetem minden téren.

És mekkora löket, s motiváció... Legnagyobb öröm akkor lesz, ha júniusban az államvizsgán is túlleszek s átvettem a diplomát s kipipálhatom, ez a célkitűzés is kész...

Azt tudom tanácsolni nektek, hogy ha van amit szeretnétek elérni, tervetek, s vannak akik le akarnak beszélni róla például, ne hagyjátok magatokat. Ha hisztek benne és tesztek érte előbb-utóbb sikerülni fog!! Kemény munka meghozza a sikert is! Mindig lesz aki támogatást nyújt, de akad majd, akinek ellenvetése lesz több dologban, ez is ilyen, ez "természetes". De ettől függetlenül ti haldjatok!

Nincs lehetetlen! Ami rajtunk múlik változtathatjuk, a körülmények meg alakulnak valamerre... <3


A képhez egy idézetet mellékelnék:

"A győzelemhez tartozó árcédulán ez áll: kitartás."
/Bob Gass/

Szép hétvégét nektek! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése