2019. március 18.

Tx utógondozás

Sziasztok! :)

Hétfő van, átlagban nehezen indul minden a hét elején, ezt könnyű észrevenni, ahol jár az ember. Hát ez a kórházban sincsen másképp.

Egy kis hírt adok az utazásról könnyebb így mint egyesével mindenkinek, a nagy beszámoló várat még magára. :)

Tüdő Tx utáni 20 nappal most már az utógondozáson vagyok jó ideje.
Nemsokára kikerül az utolsó mellkasi cső is, meg lesz majd a protokoll szerinti bronchoscopia is.
Nagyon jó Gyógytornász kezei között vagyok. Motivál mindig. Folyamatosan légzőtorna, láb-kar-hát erősítő zajlik. Illetve szobabicikli. :)
Mai kihívás volt: 3 emelet lépcsőt fel le megmásztam többször, plusz különféle technikákkal (gyorsított, oldalazva, térd felhúzva lépegetve).
Oxigén nélkül. Nem is tudom mikor volt ilyen azelőtt. Hát jó régen. Nem fulladtam, nem köhögtem, nem kellett megállni. Csak mentem, van elég levegő. Bár a pulzus még magas, érthető hiszen újra fel kell építeni az állóképességet is.💪
Szabadság fuvallata megérintett, egyszerűen csodálatos érzés. 😍🎈
Persze néhol felmerült egy két technikai nehézség, de ez sem csökkentheti a kedvem. Minden nap 24óránk van. Ki kell használni. Menni kell mindig csak előre!!!!




"Az én életem erről az egy napról szól, mindig.
Mert mindig a mai nap dönti el, hogy milyen lesz a jövőd."
/Csernus Imre/

Ami idézetet választottam aszerint fogom a további erősödést is véghez vinni.
Mást nem is fűzök hozzá. :)

Legyetek sokat a szabadban, ha tehetitek.
Szép hetet mindenkinek!

#mindigcsakelore #CF #lung #tx #recovery #wonderwoman #supergirl

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése