2019. április 20.

Húsvét

"Hímes tojás,
bársony barka,
aprócska a
nyuszi farka,
(...)
ám ez cseppet
sem zavarja,
hogy aprócska
az ő farka,
de a füle
hosszú ám,
szép húsvétot
kis komám!"
/Devecsery László/

Mindenkinek áldott húsvétot kívánok, jó egészséget, és sok piros tojást, sok locsolót! ❤❤❤


Ui.: Jól vagyok, hamarosan én is jelentkezem, de addig is kérlek gondoljatok egy drága barátnőmre, ő is kapott egy lehetőséget, de még a tüdő tx első napjaiban jár. Szép húsvéti ajándék ez számára. Bízom benne, hogy szépen fog fejlődni, ahogy én is, kitartó, erős lány!!!
Veled vagyunk Virág!!! ❤❤❤

2 megjegyzés :

  1. Kedves Lány :)Először is Jobbulást! Nemtudom ,hogy keveredtem ide de a lényeg,hogy a Tinderen olvastam a Virág néhány gondolatát még a műtét elött.Rajtad keresztül most olvastam ,hogy már tulvan rajta .Nagyon nagyon örülök nektek.És várom mindketőtök sorait gondolatait .Gyógyulgassatok nagyon szorítok :)

    VálaszTörlés